27. 6. 2012.

Nowi design blog-a

Već neko vreme želim da ovaj blog malo aktiviram, da češće pišem (a Novinarizmi mesecima čekaju da objavim nešto novo, a materijal mi se gomila), te sam shvatio da je i krajnje vreme da se blog malo i vizuelno sredi. Stoga sam zamolio prvu moguću instancu, prijatelja Nemanju, da mi „odradi“ sličicu na kojoj bi bio Diznijev (Disney-jew) dvorac i da Diznijevim (Disney-jewim) fontom piše ime bloga... nađem mu sličicu, on je preradi, i eto vam sad naslovne slike blog-a. A kao pozadinu sam hteo jednu od ove dve fotk-e (pošto sam imao fix-idej-u da Diznijev dvorac bude na slici sa srpskom zastavom na vrhu):



Međutim, glavni deo bloga je pokrivao dvorac na slici, te sam rešio da stavim nešto drugo, nešto što će se uklopiti i po bojama i po smislu... i eto, pustinjski autoput. Doduše, autoput ne vidite opet od glavnog dela bloga, ali tu je on, a i tekst neka simbolično označa put... jer to je put kojim idemo. Svet je krenuo dalje, što reče King u Mračnoj Kuli, a mi svakako hitamo ka Pustarama. Sutra ćemo se baviti najnovijom grčkom tragedijom, čija premijera se očekuje uskoro u Epidaurusu (samo da se dogovore ko će biti glavna uloga): Formiranje Nove Vlade Republike Srbije. Eto toliko.

P.S. Ne dajte se zbuniti mojim „w“ i „padežnim crticama“... to se ja malo dodvoravam Ministarstvu prosvete i polupismenoj masi (a kažu da u našem Diznilendu ima milion nepismenih... od sedam miliona stanovnika)... Znam, uopšte nisam cool.